Full Issue
Research articles
Reflections on Educational Inclusion: A Challenge in the Initial Training of Natural Science Teachers
Reflexiones sobre la inclusión educativa: un reto en la formación inicial de docentes de ciencias naturales
https://doi.org/10.36737/01230425.n46.2024.3024
e3024 | Published: 2024-01-31 | Visitas 442 | Downloads 210
An Interaction System for Reflection, a Necessary Component in the Continuous Professional Development of Mathematics Teachers
Un sistema de interacción para la reflexión, componente necesario en la formación continuada de profesores de matemáticas
https://doi.org/10.36737/01230425.n46.2024.3053
e3053 | Published: 2024-01-31 | Visitas 175 | Downloads 33
Challenges in Teacher training at Colombian Superior Normal Schools
Retos en la formación de maestros en las Escuelas Normales Superiores de Colombia
https://doi.org/10.36737/01230425.n46.2024.3083
e3083 | Published: 2024-02-19 | Visitas 372 | Downloads 162
Reflection articles
Towards an Ecology of Knowledge for Interdisciplinary Teacher Education: Some Practical Orientations
Hacia una ecología de saberes para la formación docente interdisciplinar: algunas orientaciones prácticas
https://doi.org/10.36737/01230425.n46.2024.3010
e3010 | Published: 2024-01-31 | Visitas 220 | Downloads 106
Investigative Work: An Emerging Mode of Subjectivation of Teachers in School
El trabajo investigativo: un modo emergente de subjetivación de los maestros en la escuela
https://doi.org/10.36737/01230425.n46.2024.2982
e2982 | Published: 2024-01-31 | Visitas 174 | Downloads 76